Kaip keitimasis naujienomis Facebooke gali diktuoti turinio rinkodaros ateitį

02/03/2017

Daug tokių pat kaip Google, kurie nuolat tobulina savo paieškos algoritmus, pradėdami naujus atnaujinimus. Facebook taip pat atsinaujina, todėl svarbu kaip tai susiję su vartotojais, atnaujinant jų naujienas.Vidutiniam vartotojui niekas nesikeičia - naujienų pristatymai yra laipsniški ir subtilūs, todėl yra beveik nepastebimi. Tačiau Facebook ateities vizija turi didelį poveikį turinio rinkodarai ir tam, kaip žmonės naudoja socialinius tinklus.

Padidintas paieškos funkcionalumas

2014 m. gruodžio mėnesį, Facebook pristatė kelias naujas paieškos funkcijas savo vartotojams. Tarp jų buvo raktažodžių pagrįsta paieška, kuri leidžia vartotojams ieškoti senų pranešimų, kurie buvo pasidalinti su jais kitų draugų.

Tai buvo pirmas ir pagrindinis šuolis pirmyn išreiškiant Facebook paieškos funkcionalumą, tačiau to nebuvo iki 2015 metų, todėl tai išvystė naują paieškos sistemos rūšį apskritai.

2015 m. gegužės mėnesį, Facebook sukūrė paieškos juostą, skirtą mobiliems įrenginiams, kuri leidžia ieškoti konkrečių straipsnių. Rengiant įrašus, dabar Jūs turėsite puikią galimybę atlikti straipsnio paiešką internete. Tai nepriklausoma, visiškai funkcionali interneto paieškos juosta, sukurta "Facebook", ir ji gali tarnauti kaip pirmtakas toliau ieškant funkcionalumo ir ateityje.

Draugai puslapyje

Įmonės suprantamai buvo sunerimusios, kai 2015 metais balandžio mėnesį Google paskelbė, kad jie teikia pirmenybę naujienų turiniui, sukurtam verslo puslapių.

Tai naujausias išplėtimas to, kas objektyviai yra įmonių pranešimų sumažėjimas. Iš dalies tai motyvuoja "Facebook" norą parduoti daugiau reklamos. Jei Jūs negalėsite gauti tai nemokamai, Jūs būsite priversti už tai mokėti. Tačiau "Facebook" yra labiau motyvuotas turėti kiekvieno asmens naujienas, kurios yra pritaikytos kiekvienam asmeniui individualiai.

Po šio atnaujinimo, 2015 m. birželio mėnesį Facebook pristatė, "Žiūrėti iš pradžių" parinktį. Iš pradžių, Facebook vartotojai galėjo filtruoti tik tam tikrų tipų pranešimus, blokuodami atskirus vartotojus ar įkurdami specialius filtrus. Dabar, vartotojai gali pasirinkti draugus ir sekamus puslapius norint tai pamatyti puslapio pradžioje. Tad vartotojai gali teikti pirmenybę tam tikriems žmonėms ir pranešimams, kuriuos nori pamatyti naujienų srauto viršuje.

Du Facebook tikslai

Facebook daug nepapasakojo apie jų motyvaciją visiems šiems atnaujinimams. Bet atidžiai žvelgiant, manau, kad Facebook turi du pagrindinius tikslus:

• Duoti vartotojams iš tikrųjų pritaikomą patirtį todėl, kad kiekvienas naujienų srautas yra specialiai skirtas atskiram vartotojui.

• Suteikti vartotojams viskas viename platformą, kuri aptarnautų visus naršytojų poreikius.

Tai yra svarbus aspektas turinio rinkodaros ir socialinių medijų marketingo ateičiai, kadangi vartotojai ateityje norės labiau individualizuoto, pagal užsakymą sudaryto turinio, kurį jie seka. Toks perėjimas įvyks palaipsniui, bet prekės ženklai, turintys nemažai patirties, turėtų atkreipti dėmesį ir pradėti ruoštis šiam pakeitimui jau šiandien.

Taigi, jei Jūs norite būti sėkmingu, geriausias dalykas, kurį Jums reikia padaryti tai nuolat skaityti naujienas ir domėtis atnaujinimais.

Parengė SEO MAMA